kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. április 24., szombat

Csodás élmény

Tegnap tanulmányi kiránduláson volt az osztályunk,Pesten!
Először meglátogattuk a MNB-t,aztán a bazilikát,majd a természettudományi múzeumot,és még az Aréna Plázába is benéztünk.Ja,és-bár nem közvetlen közelből- még a Parlamentet is láttuk!
Egyszerűen szuper volt!Annyit hülyültünk a barátnőimmel,hogy az csuda...Remekül éreztem magam.
A múzeum tök jó,szerintem látogassátok meg,ha van rá lehetőségetek!Bár a metrót szívesen kihagytam volna:G A plázában meg elsétált mellettünk Hien! Először el sem akartam hinni,hogy téll ő volt az:ß Az út hosszú és átszállásos volt vonattal,de szerintem ez egy felejthetetlen élmény volt.Együtt vagy azokkal kora reggeltől estig,akikkel az iskolában talán nem is beszélsz.És ezek nagy értékek!
Csak szerettem volna,ha megoszthatom ezt veletek:D

pux:Đ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése