kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. június 8., kedd

II.díj

Nos,kaptam egy levelet egy regisztrálatlan olvasómtól.Ezt írja:
"Tudom,h nekem nincs blogom,és nem érdemeltem ki a díjat,mint író,h tovább adhassam.De úgy érzem,TE MEGÉRDEMLED!Remélem kiteszed,mert engem nagyon boldoggá tenne,ha elfogadnád.Hisz mást nem tudnak Neked adni az olvasóid részletes,lelkiismeretes és gyönyörű munkáidért,mint elismerést,dicséreteket,díjakat...Használd fel min1ik oldaladon,mert rászolgáltál!"

Hát,köszönöm,Jenna,ez sokat jelent nekem.Megható,h mint írót és magánembert is így tisztelsz!

Született tehetség blogger díj



Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2)a logót kirakom a blogomba.

3)a szabályzatot kirakom a blogomba.

4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7)betartom a szabályokat.


Kaptam: Jenna, 2010.06.08.kedd


Nekik adnám át a díjat:
Lylia
Nettyke97
Nikki (nem én)
Lana&Ivi
Dijja
Kitti
Ziaa

Teszt:

Név: Nikolett,Niki,Nikki
Lakhely: Magyarország,Mosonmagyaróvár
Születési hely: Magyarország,Mosonmagyaróvár
Magasság: fogalmam sincs...kb 160 vhány
Névnap: szeptember 10.
Foglalkozás: kozmetikus tanuló
Testvérek: egy kedvenc bátyó,és egy idegesítő nővér,akit a húgomnak érzek
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar,német,aprócska angol
Gyűjtemény: könyvek,saját írásaim,(régen szalvéta)
Cipőméret: 37-38
Iskola: Haller János Általános,Szakközép- és Szakiskolába jártam 2001-2009 között.Jelenleg a Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola tanulója vagyok.
Kedvencek: nincs különösebb meghatározó kedvencem.Összességében mindent szeretek,ami abban a pillanatban épp tetszik.
Hobbi: olvasás,írás,hülyülés a barátnőkkel
Zsebpénz: nem kapok zsebpénzt rendszeresen,csak mikor kell vmire pénz,és aranyos kiskutyaszemekkel kérek
Kívánság: Jó sok van...hmmm,egy közülük...asszem megvan...Mindig mindenből hozzam ki azt,ami nekem is és másoknak is jó.Ezért is szeretem ezt a mondást:Ha az élettől citromot kapsz,csinálj belőle limonádét.
Álom: Hogy azt dolgozhatom később,amit szeretek is.
Szerencseszám: 18
Szeretnék találkozni: az igazival,persze csak idővel
Háziállatok: 1 idős cica:Dormi,a 3 kölyke:akiknek még nincs nevük,és 2 kutya:Szotyi,aki tacskó-német juhász keverék,és Füles,egy cocker spániel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése