kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. július 3., szombat

Átvállalás

Sziasztok!
Blogátvállalási lehetőséget kínál az egyik írótársunk!
"Nagyon sokat gondolkoztam a dolgon és végül döntöttem. Még szerencse, hogy az előtt, hogy írtam volna egy fejezetet is belőle. (hogy tudjátok miről beszélek: http://igazszerelemazujkorban.blogspot.com/)
A lényeg az, hogy nem is lesz belőle TŐLEM egy fejezet se. Arra gondolktam, hogy ha valaki átvállalná akkor nagyon boldog lennék. Szívesen írnám, csak mostanában eléggé döcögősen tudok írni és nem haladok, úgyhogy írjon nekem chatbe, vagy e-mailbe az aki szívesen írná. Erre a jelentkezéses dologra 4 hetet gondoltam adni és ha senki sem jelentkezik akkor letörlöm! :(
Lenne még egy kérésem! Ha ti, olvasóim kitennétek a blogotokba, vagy beírnátok a chat-etekbe azért nagyon hálás lennék. Ez nem erőszak, ez csak egy kérés.
Szóval ennyi lenne! Remélem, azért nem haragudtok! :P
Puszi Hencsa :D"
Kérlek,tedd ki te is!pux:Đ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése