kulcsszavak alapján is kereshetsz

2011. április 22., péntek

;C

A bal kezem félig gipszben van :( Hétfő óta fájt,azt hittem csak meghúztam,aztán csak nem használt a krém,szerdán már be is dagadt.Úgyhogy csütörtökön elmentem a dokimhoz,aki azonnal elküldött a traumára.Még fel sem fogtam mi van,már rajtam is volt a gipsz...Ínhüvely-gyulladást kaptam...pedig nem vagyok balkezes.Bár félig mégis,mert kétkezes lennék.De akkor sem tudom,hogy sikerült,mivel semmiféle megerőltetést nem csináltam.
Az osztályunkban már én vagyok a 4. ezekben a hetekben,akinek gipszben a keze,bár a BFF-mnek pont csütörtökön vették le.Hozzánk a tanárok már úgy jöttek be tanítani:
-Uram Jézus,10.b rokkant osztály!
Mivelhogy ketten épp a kórházban boldogította az emberiséget...

Szóval ebből csak azt akartam kihozni,hogy bizony akadnak furcsa dolgok...Sokszor van értelme elgondolkodni azon,hogy vajon tényleg minden olyan véletlenszerű e?!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    jobbulást!
    Együtt érzek veled, három hete alig bírom felemelni a fazekat... nekem is ínhüvelygyulladásom van... :( kitartást. nem tart sokáig

    VálaszTörlés
  2. Remélem.Azt nem tod véletlen a gipszet mikor veszik le?
    Neked is jobbulást!
    pux:Đ

    VálaszTörlés