kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. szeptember 22., szerda

Kérdés-válasz projekt!

Sziasztok,Drágáim!
Bevezetek egy új dolgot.Chatbe vagy bármelyik oldin hsz-ben írt kérdéseitekre minden szerdán (ha aznap valamilyen oknál fogva nem kerülök gépközelbe,automatikusan egy következő nap) válaszolni fogok egy bejegyzésben a főoldalon.Szóval remélem ezzel kicsit fellendítem a komi-számokat XD
Várom a kérdéseiteket,hogy válaszolhassak!
pux:Đ

U.i.: Kedves Amira! Nos,ez talán azért van így,mert manapság egyre később szülnek a nők.Szerintem ez a magam részéről egy(számomra fel sem tűnő) automatikus válasz arra,hogy nem szabad sokáig várni a gyermekvállalással.Persze nem azt mondom,hogy tinédzserként kell anyává válni,hisz még sokunk ilyenkor is annyira gyerek még.De nem vagyok az abortusz híve.Ha egyszer tényleg terhes leszel,tartsd meg,hacsak nincs valami nagyon nyomós indokod az elvetetésére. Egyébként imádom a gyerekeket,én úgy vagyok vele,hogy szerintem talán az egyetem alatt szeretnék szülni(hozzáteszem,20 éves leszek,mikor elkezdhetném,mert érettségi után szakmát tanulok 2 évig)
A másik kérdésedre a válaszom,hogy IMÁDOM az ikreket.Jómagam is szeretnék legalább egy ikerpárt.Lehet,hogy ez nálunk valamiféle örökletes dolog,mert anyum is nagyon szeretett volna ikreket,de sajnos egyikünknél sem sikerült.De esélyem van még rá.Isten tudja,ki lesz az apa,és nekem is van ikerpár-rokonom. :) Szóval ez is nagyot nyom a latban,nyilván így próbálom egyenlőre kompenzálni ezt a dolgot...
pux:Đ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése