kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. szeptember 20., hétfő

Valaki lőjön le! - amúgy fontos hírközlés

Igen,pontosan azt írtam ki,hogy VALAKI LŐJÖN LE!Hogy miért is?Hát...
1. Már második hete nem mehetek suliba,mert beteg vagyok.Szerintem a városban én vagyok egyedül olyan 10.-es,aki SZERET suliba járni,de NEM TUD!Ciki,mi?!
2. Már megint új blogot akarok nyitni.Pedig tudom,hogy már így is túlhavaztam magam az eddigiekkel,és így még össze-kuszább lenne minden,de egyszerűen nem bírok megülni a seggemen!Szóval lehet,hogy megcsinálom a blogot,csak részeket ne várjatok,vagy én nem is tom már...
3. Lehet,hogy egy-két helyen bevezetem a hsz.határt,mivel Drágáim,lusták vagytok komit írni.Oké,elfogadom,nem szerettek,mert nagyon ritkán vannak frissek.Vagy egyszerűen szarnak találjátok az írást.De akkor legalább azt írjátok le!Én elfogadom a negatív visszajelzéseket is,mert akkor is tudom,hogy igen,még éltek és én is élek,és van véleményetek,és akkor én megpróbálhatok tenni az eddigimhez,hogy jobb legyen az a komi...De nem,ti SEMMIT NEM ÍRTOK!Akinek nem inge,ne vegye magára.Csak kérlek,könyörgöm legalább 2 szót nyögjetek rá a billentyűzetre,Drágáim!Olyan nagy erőfeszítés még fájó kézzel is csak fél percet venne el az időtökből,de nekem sokat jelent!Szóval kiskutya szemek és könyörgés,írjatok komikat!...Majd meglátom a következő részeknél,hogy hol és mennyi lesz az a határ.
Köszönöm,hogy meghallgattatok,vagyis inkább elolvastatok! XD További szép napot és pux:Đ

1 megjegyzés:

  1. Sya!
    Hát sajnállak, és irigyellek is XD Mm a suli miatt, bár most én is "lógtam" 3 napot :)
    Nekem nincs bajom nálad a hsz határral, szinte mindig írok...XP (ego) XD
    Ami pedig a blogot illeti, van benne valami, hogy lassan haladsz, de ha ez tesz boldoggá...XD Mondjuk engem is, hisz újabb szupi story-t olvashatnék tőled :D

    Jah, és köszönöm, hogy átküldted a Vámpírakadémia 4-et!!!
    Már mindenhol kerestem...:S :D
    Puxa

    VálaszTörlés