kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. szeptember 16., csütörtök

Vámpír akadémia 5. részlet

Drágáim,fogalmam sincs,ismeritek e egyáltalán a történetet,de elkezdtem lefordítani a Vámpír akadémia 5.könyvét. Bevallom,német szakos vagyok,csupán önképző angolos,úgyhogy biztos van pár nagyobb hibám benne,és az is tuti,hogy a hivatalos fordítástól mérföldekre mászkál.De a semminél több lesz,ha elkészül...valamikor.Sokan keresik magyarul a könyvet,ugyebár rajongói fordításban,de még senki nem csinálta meg...Hát én 3 nap alatt jutottam idáig...Egy kevéske részlet az 1. fejezetből...


1. fejezet

„Ezt nem” -mondtam, ahogy Dmitrij ott állt a terem közepén.

„Próbáld meg!” -vicsorgott, miközben megszorította a szorítást Lissa nyaka körül.”Striga vagyok, emlékszel?

„De mi értelme?” –Kérdeztem, miközben sértő állást foglaltam és nem igazán tudtam, hogyan tudnék támadni és rávenni, hogy engedje el Lissát, mielőtt meg sérülne. Szaladni akart, és én valószínűleg a végén meghalok, de ez nem is lényeges.

„Móka? Kihívás? Bosszú? Öröm?” -Vállat vont, miközben még mindig tartotta Lissát.

”Csipkelődsz… A találgatásod olyan jó,mint az enyém.” -mondta most a megszokott humortalan, hideg nevetéssel.

„Nem akarod ezt tenni” –mondtam egy ostoba kísérletben, hogy feltámasszam a régi Dmitrijem egy apró részét

„Mondtam már… Ez a mora már nem aggodalmam. Csak te vagy az.” –mondta összezárt állkapoccsal.

„Kérlek… Kérlek, ne bántsd. Én… Én megteszek bármit” –Vereséggel telien emeltem fel a kezeim feladásképp, elhagyva a küzdőálláspontom.

„Ne, Rose, ne!” –nyafogott Lissa és Dmitrij morgás közben szigorította a szorítást a nyaka körül.

„Van néhány kérdésem előtte” –ismételte meg azokat a kifejezéseket, amiket használtam, mikor fogvatartott engem. Szó nélkül néztem rá, mintegy felhívásként, hogy folyatódjanak.”Ez megváltoztatott volna valamit?” –kérdezte oldalra döntve a fejét.

„Mi?” –kérdeztem zavarodottan.

„Ha azt mondtam volna, hogy szerettelek téged, hogy a hídon… Csatlakoztál volna hozzám?” –kérdezte olyan semleges hanggal, hogy tényleg kirázott a hideg.

„Komolyan gondoltad volna azt?” –Várakozóan kérdeztem, a szívem hevesen vert. Azaz a kérdés, ami ébren tartott engem, miközben belül emésztett.

„Számít ez?” –kérdezte még mindig hideg hangon.

Sóhajtottam. Engem majdnem meggyőztek, hogy egy striga nem tud szeretni egyébként.

„Ha hagyod elmenni… csatlakozni fogok hozzád.” –mondtam magasra tartott fejjel.

„Rose…” –zokogott Lissa.

Dmitrij egy percen keresztül rám nézett és nevetett.

„Tudod mit, ez nem számít már” –mondta komolyan.”Kétszer megkaróztál engem, és azt gondolom, megérdemelsz egy kevés büntetést, mielőtt felébresztelek. Akkor érteni fogod, de azt hiszem, az utolsó perc tiszta kín elég büntetés lesz.”

„Miért…” –kezdtem, de eltörte Lissa nyakát.

Teljes erőmből sikítottam. Az a fájdalom, amit éreztem, szinte lehetetlen volt elviselni, és akkor úgy ugrottam ki az ágyból, hogy sikoltoztam, rugdostam, a hajam tiszta izzad szénakazal.

Ez csak egy rémálom, gondoltam kifulladva. Csak egy rettenetes, ijesztő rémálom. Egy zuhanyra szorulva leszálltam az ágyról.

Megnéztem az órát az ágyam mellett, és sóhajtottam, még mindig két óra van reggeliig és nem foglalkoztam azzal, hogy egyedül voltam, ezekben a napokban. Gondolkodási időt adott nekem, és ez darabokra törte a szívem. Túl sok kérdés és annyi határozatlanság. Már négy napja, hogy visszajöttem és a sulihoz visszatért bemutatóm valószínűleg az volt, hogy miért voltam megrendült… Mindenről épp annyira zavart voltam.

Miután a zuhany alatt elkezdtem jobban érezni magamat, és éreztem az égő vizet a hátamon, arra késztetett engem, hogy a Dmitrij jeges hideg kezével való ellentétre gondoljak, ami reszketést okozott.

És feltettem magamnak ugyanazt a kérdést, amit feltettem, mióta Dmitrij a sötét vízbe zuhant. Ha adtam volna neki esélyt, utána azt mondta volna, hogy „Én is szeretlek téged” és komolyan gondolta volna azt?

Nem is vettem észre, hogy sírtam, ahogy a forró víz futott le az arcomon. A fenébe! Erről a tapasztalatról azt hitték, erősebbé tesz engem, azt gondoltam, megöltem életem szerelmét. Azt mondom, hogy „gondoltam”, mert nem sikerült… kétszer. De én nem voltam erősebb, egy részem gyengébb volt… Rájöttem, hogy még a nagy Rose Hathaway-nak is voltak gyengeségei. Majdnem egy striga vérszajhája lettem… Pokolba, amiért egy striga vérszajhájáva váltam!! És most hogy rájöttem, nem halt meg, éreztem a gyengeséget bennem, azt a gyengeséget, amiről ezelőtt nem tudtam, de ott volt.

pux:Đ

38 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem ez a köny is jól kezdődik.
    Kíváncsi vagyok a folytatására, remélem, hogy nem hagyod abba a fordítást.

    Üdv,
    Anita

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ha neked megvan angolul a könyv, megkérhetnélek, hogy küldd el nekem! Én szívesen olvasnám angolul is, de még úgy sem találok semmit! Kérlek küldd el nekem!

    Előre is köszönettel: Zsani (manooka@vipmail.hu)

    VálaszTörlés
  3. Szia! El tudnád küldeni nekem a könyvet? Nagyon megköszönném!

    Rosalynne

    e-mail: jano405@freemail.hu

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jó lett a fordítás.
    El tudnád küldeni nekem a könyvet?
    Köszönöm!
    Gabi

    e-mail:gabi20@citromail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Légyszives nekem is küld el amit már lefordítottál.Köszi.(:
    Laura
    e-mail: laura9638@freemail.hu

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Légyszi nekem is küld el ami már megvan4
    Köszi előre is!
    Ildikó

    world17@freemail.hu

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is szeretném megkapni a VA 5 lefordított fejezeteit ha lehet.Még nincs belőle meg semmi. Köszönöm szépen:)
    horvath.margit@hotmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Nekem is elküldenéd a VA5 magyar verzióját.
    Előrre is köszönöm.
    nitty.fazekas@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Kérlek nekem is küldd el, nagyon érdekelne. *-* Előre is köszönöm.
    p.ani96@citromail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Ma olvastam el a 4. részt és most talátam rá az oldaladra és a fordításodra.
    Kérlek, küldd el az atc@t-online.hu címre, amit eddig lefordítottál.
    Köszönöm.
    Szofka

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon ügyesen lefordítottad! Gratulálok! Nekem is eltudnád küldeni amiket le fordítottál? Nagyon megköszönöm:)
    pocsay.karmela@freemail.hu
    Szia csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Már olyan régen keresem az 5.rész fordítását!
    Kérlek küld el nekem is a lefordított részeket!! Előre is köszönöm!! Nagyon várom!!
    mneagota@freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Csatlakoznék az előttem szólókhoz,légyszi küldd el a lefordított fejezeteket! :)
    Nagyon köszönöm előre is :) szeri22@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Helló!
    Ha meg vagy vele elküldenéd nekem is a VA5 fordítását , vagy ami megvan belőle?
    köszi ;)
    latoscsaba@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia
    Nekem nagyon tetszik a fordítás,eltudnád nekem küldeni további fordításokat?
    előre is köszönöm!
    e-mail címem:vejjja00@hotmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziiia
    woowww.nagyon ügyes vagy :)
    elküldenéd nekem fordítást , vagy ami megvan belőle?
    köszönöm szépen :)
    e-mail:kocka.golyo@citromail.hu

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Küldd már el a Vámpírakadémia 5-öt kérlek a zsuky@citromail.hu e-mail címre.

    Köszönöm: Erzsébet

    VálaszTörlés
  18. Szia Bocsi a zavarásért de ha nem baj akkor kérlek küld el nekem az 5.dik részt leforditva már nagyon rég várom hogy valaki le forditsa elöre is köszönöm egy Vámpirakadémi függő Judit :)kekker.judit@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Elküldenéd nekem is a Vámpírakadémia 5 fordításodat? Már nagyon régóta keresem. :D
    Nagyon várom!! Puszi
    e-mail: kvaka.andrea@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Nagyon tetszik a fordításod.
    Eltudnád küldeni nekem is az eddigi lefórdított részeket?
    brigitta881015@freemail.hu

    VálaszTörlés
  21. Nekem is légyszíves küldenéd a fejeteteket, amint megvannka? :D :É
    e-mailem: k.laura9@vipmail.hu
    Előre is köszönöm!: D

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Én olvastam az eredetit, és a részlet alapján szerintem te pont a kalóz változatot kezdted el fordítani. Gondoltam szólok, hogy tudj róla...

    Bejja

    VálaszTörlés
  23. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a Vámpírakadémia 5. lefordított részeit

    khudir.jazmin@freemail.hu

    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Nagyon hálás vagyok, hogy neki álltál lefordítani, gondolom a többiek is így vannak ezzel...
    Nem akarok nagyon pofátlan lenni, de elküldenéd nekem is a kész részeket? Sajnos nem tudok angolul, így lehetetlenné vált számomra, hogy eredetiben olvassam.
    Egyébként nagyon szép fordítás. Kifejezetten tetszik a szigorította a szorítást kifejezés.
    Csak így tovább, és ha bármilyen segítségre lenne szükséged, átolvasásra, vagy tényleg bármi egyébre, szívesen segítek.
    Köszönet, és üdv.:
    Anita

    VálaszTörlés
  25. Az emailemet elfelejtettem: anita.sebestyen@mailbox.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Légyszíves elküldenéd nekem is a többi részeket? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  27. Lecci nekem is kuld el a vampirakademia 5 reszet.Nagyon koszi elore is.email: d_pek@freemail.hu

    VálaszTörlés
  28. szia nekem is l tudnád küldeni angolul a vámpírakadémia 5öt? a címem: pocok0128@freemail.hu köszi elöre is

    VálaszTörlés
  29. szia. Amit lefordítottál vagy kezdted NEM az eredeti.Csak szólok.

    VálaszTörlés
  30. Szia!!!
    Szerintem jol csinalod :)
    Ha kesz a konyv legyszi elkuldod nekem is mert mar nagyon varom.
    e-mail: boriQa12@azet.sk

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Könyörgöm küld el a már lefordított fejezeteket! Köszi(:


    fuzesidina@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    Nekem is eltudnád küldeni az eddigi fejezeteket? Előre is köszönöm :)

    romainiki@citromail.hu

    VálaszTörlés
  33. szia!
    nagyon tetszett az általad lefordított rész! pont ma fejeztem be a 4.részt, és annyira kiváncsi vagyok hogyan folytatódik!! Tudnál segíteni, és elküldenéd az általad fordított 5.részt? :)
    előre is köszönöm:Sziszkó :)
    e-mail: zoldboszi@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia! Nagyon ügyes a fordításod.:) Ha időd lesz befejezni akkor kérlek küld el nekem is.
    gabica26@freemail.hu
    Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  35. Szia! Gratulálok az 5.rész fordításához. Légyszíves nekem is küldd el a kész fejezeteket. Nagyon szépen köszönöm:) vmatolcsy@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. szia!
    non jó a ford a töbit majd átküldenéd nekem is léci:)
    lulu.naruto.fan@hothail.com
    előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  37. Szia. Megkaphatnám az V VI-ot? Sehol nincs.. Köszi Kata kada.uszko@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia! Ektudod küldeni a fordítàst ha kész vagy vele,nagyra értékelem a munkàd...előre is köszi...gyevi.vivien@citromail.hu

    VálaszTörlés