kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. október 19., kedd

büszke vagyok magamra :P szülinapos a TSz-trilógia!

Sziasztok,Drágáim!
Szal elgondolkodtam és rájöttem,hogy -igaz,a régi oldalát bezártam,de- egy éves elmúlt a Természetfeletti szerelem címet viselő történetem.
Akkor friss középiskolásként kezdő írogatóként ezt nevezhetném meg az első szenvedéllyel írt törimnek,amit végül feltettem blogba is.Azóta sok mindenen keresztül ment az azóta trilógiává kinőtt gondolatom.Sok gonddal és hosszú idő után írtam meg először a TSz-t,majd a Széttört szív című folytatásába is belekezdtem.Azonban egy idő után megtorpantam.Az SzSz 10.fejezete döntő volt számomra és minden olvasóm számára.Vagy sikerül megírnom és közzétennem,vagy abbahagyom.A történet a fejemben teljes egészként jelen volt,én mégsem bírtam nektek megírni.Úgy éreztem,ez így nem lesz jó.Míg végül új gondolatszállal nekiálltam a 2.könyvnek az elejétől kezdve.Új oldalt készítettem nekik,csupán apró változtatásokkal feltettem oda a TSz teljes tartalmát,sőt,még új prológust és az előzőnél nem szereplő epilógust is olvashatunk.
A Természetfeletti szerelem Prológus-1.-11.fejezet-Epilógusból áll.
A Természetfeletti szerelem 2. - Széttört szív egyelőre írás alatt van.
A Természetfeletti szerelem 3. - Boldog könnycsepp pedig még csak a fejemben készült el.
Mindezt pedig itt el is olvashatjátok : http://nikki-tsz.blogspot.com/

Szal szülinaposok vagyunk,Drágáim!Ez alatt az év alatt kezdő írogatóból egy napi szinten tollforgatással -vagy épp gépeléssel XD- foglalkozó lánnyá nőttem.Több,mint 30 történettel,köztük 4 önálló regénnyel,10 saját és 2 társszerkesztői bloggal,valamint mennyei és nagyon mély pontokkal,biztatásokkal ill. anyázásokkal,ihlethiánytól szenvedő vagy épp őrült tempójú gondolatmenetektől fűszerezett élményekkel gazdagabban tartok most itt.Köszönöm minden rendszeres és rendszertelen olvasómnak,vagy az épp csak idetévedő látogatónak,hogy kitartottatok mellettem és biztattatok a folytatásra,megosztottátok velem a véleményeteket és sok ötletet kaptam,hogyan járhatnék a kedvetekben,miket írhatnék még!Köszönöm a cserés írótársaknak,amiért hirdettétek a ti oldalatokon az enyémet,amiért kaptam ötleteket tapasztaltabb íróktól,hogy egyes dolgokat hogyan tökéletesíthetnék!Köszönöm a BFF-mnek,amiért mindig "te bolond vagy" kifejezéssel a tudtán kívül még inkább ösztönzött!És köszönöm a szüleimnek,amiért már nem is próbálkoznak elzavarni a géptől,ha írok!Köszönök Mindenkinek Mindent!
Remélem továbbra is velem tartotok és még lesz alkalmam máskor is ilyen bejegyzésekben kifejezni a gondolataimat a blogok,történetek szülinapjaikor!További szép napot,vagyis inkább már estét mindenkinek és Jó olvasást a blogjaimon!
pux:Đ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése