kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. október 16., szombat

friss hír

Nem tudom mi lesz most.Eredeti terveim szerint a hétvégén azért nem lett volna friss,mert péntek meg szombat este is bulizni mentem volna.Nos,tegnap elmentem,mert muszáj volt kimozdulnom otthonról,mielőtt megőrülök.A dolgok hirtelen változtak meg.
Tegnap reggel infarktusban meghalt a dédinagynéném.Igazándiból kevésszer találkoztunk,de azért a rokonom volt,és szerettem ezt az idős,kelekótya asszonyt,aki túlélte a koncentrációs tábort és megmentette a nővére életét,hogy azt ne lőjék agyon az SS katonák.Ismertem és mégis alig,de egy űr keletkezett bennem,amit most nem tudok hova tenni.Szar érzés.Mintha valóban hiányozna egy részed.Azt mondják,az idő gyógyír mindenre.Remélem,igazuk van.Mert ezeket az érzéseket nem nekem találták ki.Igazándiból senkinek sem szabadna ezt éreznie,mert kegyetlenség.
Fogalmam sincs,mit csinálok majd most.Lehet,hogy egyáltalán nem tudok újat hozni nektek.Az is előfordulhat,hogy az írásba temetkezem.Bármi történik,remélem megértitek,ha mégis az első lesz.
pux

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése