kulcsszavak alapján is kereshetsz

2010. október 11., hétfő

ömlesztett

Sziasztok,Drágáim!
Na most csak úgy írom,ami eszembe jut :)
Huhh,szóval én tényleg nem tudok nyugton ülni a seggemen és csak azt írni,amit kéne,úgyhogy már megint nyitottam egy blogot.Ide tényleg nem kerülnek fel részek(egyenlőre,ezt a könyvet előtte szeretném befejezni),de azért meg lehet tekinteni.Ha nagyon kéritek,esetleg a prológust felnyögöm rá. De azért tényleg ne verjetek agyon,hogy nem azzal foglalkozom,amivel szeretnétek,hogy foglalkozzam! :O Na ezt megmondtam/írtam XD
Nektek még nem tűnt szemet,hogy persze,elmaszkírozás,meg minden,de mennyire tök más Elizabeth Reaser az Alkonyat Esméjeként,mint a Grace-klinika Rebekájaként?!Hát haláli,mit ki nem tud hozni egy sminkes és egy színésznő összehangolt munkája! :D
Ja igen,nagyon örülök,hogy a komi-határos törikben időre összegyűlnek azok a fránya hsz-k.Sőt,az AMOban még korábban is.Én tényleg utálom,hogy ilyen módszerekhez kellett folyamodnom,de sajnos másképp nem sikerül semmit kicsalnom belőletek.De talán még nem tudjátok,rendes munkáért jutalom jár!Estünkben ha rendszeresen írtok,egy idő után rejtélyes módon fognak eltűnni a hsz-határok :)
Na persze nem utolsó megemlítenem azt sem,hogy az AMOból,gyengébbek kedvéért az Anything may occurből feltettem a 12.fejezet (1.)részletét!Tudjátok,mi a dolgotok,ha szeretnétek még előzetest olvasni :) (Újra összehozni a 3 komit!)
Igen,azt is észrevettem,hogy van új olvasó is néhány blogon,üdvözlöm őket,és mindenkit,aki csak benéz az oldalra.A statisztikákat elnézve nagyon sokan járnak egyes helyeimen :D Ettől pedig még inkább a fellegekben érzem magam.
Bár azt tudom,hogy ti nem a függővégeimtől :) Egy-két kapott e-mail kedvéért hozzáteszem,nem +18-asnak szántam a történteimet,ezért van olyan ügyes cenzúrám :) (AMO 11.fejezet)
Jah,igen ezt elsősorban neked írom Dijja,asszem a Testvér-szeretet 4.fejezetét mégsem Emmett szemszögéből írnám,mert akkor összekuszálódnának nagyon az időszálak.Azt meg ugye nem szeretném.De ne aggódj,a perverz maci is lesz...később:P
Öhm,mielőtt elfelejtem kedves Koleszosaim,nem tom mikor lesz friss,mert jelenleg egy kissé eltávolodtam attól a törimtől,és még vissza kéne hangolódnom rá,az pedig (főleg írók) ti is tudjátok,nem megy olyan hirtelen :(
Na asszem egyenlőre ennyi elég a hülyeségeimből!Jó olvasást a blogjaimon!

Hupsz,még egy kérdés!Szeretnétek tök új törik prológusait csak úgy olvasgatni?

na pux:Đ

1 megjegyzés:

  1. Jah igen,erről megfeledkeztem :) Az új töri oldala a Egy mesébe csöppentem és az álmom valóssá vált ... Bal oldalsávban megtaláljátok XD

    VálaszTörlés